Produženi boravak

Svakodnevno tijekom cijele nastavne godine 2024./2025., prijepodne od 7.30 – 12.30 ili poslijepodne od 11.30 – 16.30 h

Ciljevi programa rada i organizacije vremena u produženom boravku
Omogućiti djetetu život ispunjen različitim sadržajima koji će povoljno utjecati na razvoj njegove/njezine cjelokupne osobnosti te individualnih i jedinstvenih potencijala, omogućiti razvoj djeteta kao socijalnog bića – tijekom boravka u školi stalno je prisutna socijalna interakcija što omogućuje razvoj i unapređenje socijalnih vještina djeteta (suradnja s ostalim članovima razredne i školske zajednice), pripremiti dijete za daljnje obrazovanje i cjeloživotno učenje (učiti kako učiti).

Način realizacije

Učenici 1., 2. i 3. razreda se uključuju u program produženog na temelju vlastite odluke i odluke roditelja. U radu će se koristiti metoda usmenog izlaganja, individualni rad, metoda demonstracije, crtanje, rad u manjoj skupini – istraživanje problema pomoću suradničkog učenja te osposobljavanje učenika za samostalno rješavanje zadataka, učenje kroz igru, praksu, učenje za život.

Konkretne aktivnosti koje će se provoditi

Vježbanje i ponavljanje nastavnih sadržaja te pisanje domaćih zadaća.

Ostvarivanje aktivnosti organiziranog vremena kroz jezično-komunikacijsko područje, prirodoslovno-matematičko, kulturno-umjetničko te sportsko-rekreativno područje, socijalizacija, odnos prema sebi, zdravlju, okolini i radnim obavezama, igre te aktivnosti prema odabiru škole, roditelja i učenika.

Skip to content